Kako izbrati popolno embalažo za svoj izdelek?
Za potrošnike je embalaža prvi stik z izdelkom, zato igra ključno vlogo pri predstavitvi znamke. Predstavlja veliko več kot samo zunanji ovoj izdelka, saj nosi tudi zgodbo in filozofijo podjetja.
Embalaža mora odražati tudi vrednost izdelka in predstaviti njegove glavne konkurenčne prednosti. Material, stil besedila, barve, velikost in oblika embalaže - vse to vpliva na potrošnikovo percepcijo znamke in posledično na prodajo izdelka.
Blaž Ritmanič, kreativni direktor v skupini Formitas, je v svoji karieri oblikoval že vrsto embalaž za različne izdelke. Med njimi so tudi številni podjetniki Štartaj Slovenija, npr. La Popsi, Feedko, Nelipot, Alla Luigi, Mulc in drugi
Oglejte si video, kjer je spregovoril o vlogi embalaže pri komunikaciji na trgu, o tem kako z embalažo izstopati od konkurenčnih izdelkov, kakšni so trendi in kako izbira materiala lahko vpliva na dojemanje izdelka in znamke.