Podjetniki preteklih sezon Štartaj Slovenija uspešni doma in v tujini!
Tattoo Care med najbolj priljubljenimi mazili za tetovaže v ZDA
Jasno Grbić iz Tattoo Care, ki se nam je predstavila v premierni sezoni projekta, je pred kratkim razveselila novica iz ZDA. Njeni izdelki so namreč uradno registrirani kot zdravilo brez recepta, (OTC − “over the counter”). Tattoo Care ima na spletni trgovini Amazon že več kot 2000 komentarjev, s povprečno oceno 4,6! Jasna je ob uspehu na svojem Instagram profilu zapisala: “Mislila sem si: jaz, majhna Jasna, pa že ne morem priti v Ameriko s svojimi izdelki in jih tam prodajati, to je nemogoče. Ampak nemogoče je bilo samo v glavi. Ko sem enkrat stala sredi New Yorka in pila kavo z Ami Jameson, pa sem si rekla, da je čisto vse mogoče, če le imaš veliko željo, si pripravljen trdo delati in te ni strah.” Jasnina podjetniška zgodba je dokaz, da je vse mogoče. V veliko veselje nam je, da lahko mlade podjetnike s pomočjo našega projekta popeljemo v svet.
Batasta z uspehi dviguje prah pri severnih sosedih
Martina Wanis in Jan Šlamberger sta se nam z brezglutenskimi testeninami iz sladkega krompirja, Batasta predstavila v lanski sezoni, ter si z inovativnim in trajnostnim izdelkom prislužila naziv HIT PRODUKT 2021. Z uspehi razveseljujeta tudi po zaključku projekta. Pred kratkim sta sodelovala na dogodku European retail start up night na Dunaju, kjer je avstrijsko trgovinsko združenje skupaj s partnerji že četrto leto zapored iskalo najbolj zanimive maloprodajne ideje z vse Evrope. Izmed petdesetih prijav sta bila izbrana v ožji krog osmih in bila povabljena, da svoje podjetje predstavita v živo na samem dogodku. Po uspešni predstavitvi je strokovna žirija Batasti podelila priznanje za tretje mesto, kar je tudi najboljša uvrstitev neavstrijskega podjetja na omenjenem tekmovanju! O Batasti je bilo v preteklih tednih na drugi strani Karavank objavljenih kar nekaj člankov, podjetnika pa sta dnevno zasipana z maili, telefonskimi klici in sporočili. Nedvomno sta si Martina in Jan s tem dosežkom na široko odprla vrata do potencialne širitve na avstrijski trg.
Odlične novice iz Kočevja
Na lokalnem nivoju pa s podvigi navdušujeta Branko in Radojka Merhar, ki sta se nam z linijo izdelkov Good4dogs predstavila v 2. sezoni. V letošnjem letu sta se namreč uvrstila med tri finaliste natečaja Zlata šapa, za najbolj perspektivna mlada podjetja in podjetniške ideje, ki ga vsako leto organizira podjetniški inkubator Kočevje. Z izdelkoma Good4Dogs divjačina 1 kg in mleta divjačina 2 kg pa sta tudi prejela certifikat O kočevsko! Tako sta se uvrstila v ožji izbor izdelkov pod kolektivno znamko destinacije Kočevsko, ki pod svojim okriljem združuje najbolj kvalitetno lokalno ponudbo na področju kulinarike, pridelkov, predelkov in rokodelskih izdelkov.
Vsi v zakulisju projekta Štartaj Slovenija smo ponosni na naše varovance, ki vsak dan z inovativnimi izdelki olajšujejo in izboljšujejo življenja mnogih, ter skrbijo za boljši jutri doma in v tujini. Izdelke letošnje in preteklih sezon Štartaj Slovenija lahko najdete v trgovinah Interspar, izbranih trgovinah in v spletni trgovini SPAR Online.