10 vprašanj z Juretom Čukom iz podjetja Chicatella!
Jure, preden si ustanovil lastno znamko, si večino svojih dni preživel kot vizažist. Lahko deliš 3 enostavne nasvete za ličenje, ki jih lahko apliciramo takoj?
- Da bodo tvoje oči bolj podobne mačjim, maskaro pri nanašanju na trepalnice pritisni na zunanjo tretjino zgornje veke. Maskara se bo prijela na rob veke in bo delovala kot črtalo za oči.
- Če nimaš časa za dodelan makeup, obrvi začrtaj samo na zunanji polovici (lok in špica), potem pa jih parkrat prevleci s krtačko, da se videzno zmehčajo. Ko vlečeš krtačko čez obrvi, jo vsakič znova prični vleči bolj iz notranje strani obrvi. To bo začetek spremenilo v lep gradient, konec pa v mehko špico.
- Ko zaključiš z ličenjem, čez obraz pošpricaj hidrolat z nizkim ph-jem npr. hidrolat brezinih popkov. Če nimaš hidrolata, uporabi destilirano vodo za likanje. Ta bo ličila pričvrstila na tvoj obraz kot lepilo, medtem, ko bo tvoja koža lažje »dihala«, oziroma opravljala naravne procese.
Kaj je bil najboljši nasvet, ki si ga prejel na svoji poslovni poti do sedaj?
Podjetništvo ni šprint, ampak je maraton! Zato imej konstanten tempo, poslušaj sebe in se ne oziraj preveč na druge.
Tvoj podjetniški maraton te je privedel do menjave kariere. Opustil si umetnost ličenja, ustvaril svojo blagovno znamko Chicatella in se prijavil v projekt Štartaj Slovenija. Zakaj?
Verjamem, da prihodnost kozmetike ni na spletu, ampak je v fizičnih trgovinah. Z vstopom v projekt sem s svojo znamko želel doseči starejšo populacijo, ki ne kupuje na internetu. Poleg tega mi je zanimiva ideja, da ljudje lahko kupijo vse na enem mestu – od banan do specializirane kozmetike.
Verjamemo, da ti je ta izkušnja prinesla ogromno znanja, a kljub temu se v podjetništvu nemalokrat znajdemo v nepredvidljivih situacijah. Kaj je bila po tvojem mnenju največja napaka, ki si jo storil do sedaj?
To, da sem bil preveč zaletav in nepremišljen ter sem tako zapravil veliko denarja za napačne strateške odločitve.
Kako je to zaznamovalo tvojo osebnost?
Postal sem veliko bolj miren, ko gredo stvari narobe. V bistvu dvomim, da me lahko
še kaj preseneti, saj sem doživel toliko presenečenj, da sem postal imun na njih.
Kakšno vizijo znamke si imel pred začetkom sezone? Kakšno imaš danes?
Pred začetkom sezone sem verjel, da lahko znamka Chicatella cveti samo v specializiranih trgovinah. Danes pa verjamem, da je lahko "pomešana" s pomarančami pa ji bodo ljudje vseeno zaupali (smeh).
Na poslovni poti je zelo pomembno tudi to, da sodeluješ z ljudmi, ki verjamejo v tvojo vizijo. Če bi si lahko izbral ambasadorja, ki bi predstavljal tvojo znamko, kdo bi to bil?
Julia Roberts! Ker je simpatična, pametna, lepa in zabavna.
Že imaš ideje za nove izdelke, ki bodo dopolnili tvojo linijo kozmetičnih izdelkov?
Ne samo ideje, tudi prototipe, ki jih že testirajo poskusni uporabniki. Glavna ideja je, da na uspešnih in učinkovitih formulacijah ustvarimo celotno kozmetično linijo za suho in atopično kožo.
Kakšen nasvet pa bi dal nekomu, ki je na začetku svoje podjetniške poti?
Če izhajam iz dejstva, da se mlajša generacija loteva podjetništva skoraj izključno zato, da bi dobro zaslužila, bi svetoval: Če ne nameravaš ustvariti nečesa, kar bo svet izboljšalo, potem raje počni nekaj drugega.