To pa še ni vse, kar sta pripravila brata Ljubijankić. S kampanjo “Uživaj življenje. Bodi življenje.” predstavljata prvi BeLife TV oglas, v katerem so zbrani najlepši spomini na njune podjetniške začetke in velik uspeh, ki sta si ga prislužila v projektu Štartaj Slovenija.
BeLife predstavlja nov osvežujoč okus kombuče in svež TV oglas
Vse od razglasitve naziva HIT produkt 2019 se v podjetniški ekipi BeLife fermentirajo sveže ideje in novi okusi kombuče. Še preden se poslovimo od poletja, pa lahko pomahamo novemu okusu BeLife šabesa. Brata Mirza in Zlatan Ljubijankić, ponosna zmagovalca 4. sezone Štartaj Slovenija, sta se odločila, da vas povabita po spominih v otroštvo, ko je bila šabesa vsem dobro poznan okus.
BeLife kombuča v okusu šabesa je pripravljena na osnovi zelenega čaja, za vsem dobro poznan okus je dodan bezeg, za poletno svežino pa metin čaj. Skupaj ujeti v fermentiranem in poživljajočem gaziranem napitku, so pijača s katero nazdravljamo zadnjim izdihljajem poletja in lepim spominom, ki jih bomo hranili za vedno. Nov okus je na voljo v vseh trgovinah Interspar in izbranih trgovinah Spar!