
Ko tradicija sreča sodobnega kupca: Skrivnost uspeha Kmetije Pustotnik
Hiter pregled ponudbe domačih pridelovalcev mlečnih izdelkov pokaže, da izdelke brez laktoze težko naštejemo na prste ene roke. Čeprav povpraševanje po tovrstnih izdelkih vztrajno raste, so očitno le redki domači predelovalci prepoznali potrebo trga in se nanjo odzvali. Pustotniki so eni od njih. Njihov posel temelji na tradiciji, a to ne pomeni, da jih ta pri prilagajanju sodobnim potrebam kupcev zavira.

Sodobnost tradicije
Podeželje, kmetijstvo, pridelovalstvo in predelovalstvo so v naši zavesti skorajda sinonim tradicije. Čeprav je tradicija dobro podjetniško izhodišče, povpraševanje po domačih izdelkih pa zadostno, brez prilagajanja sodobnim trendom tudi na podeželju ni lahko požeti poslovnega uspeha. Pustotniki se tega dobro zavedajo. Njihov uspeh namreč temelji prav na pametni nadgradnji 30-letne tradicije. Nadgrajujejo jo tako pri razvoju svoje ponudbe, kot pri samem načinu proizvodnje in poslovanja.

Pionirji domačih izdelkov brez laktoze
Snovanje ponudbe, ki bo odgovorila na sodobne potrebe kupcev, so začeli na precej “tradicionalen” način – na tržnici, skozi pogovor s strankami. Ker so te povpraševale o brezlaktoznih izdelkih, so klasično ponudbo družinske sirarne dopolnili z novo linijo mlečnih izdelkov brez laktoze. Tako so med prvimi domačimi proizvajalci na trg poslali jogurt brez laktoze, grški tip jogurta brez laktoze in brez škroba ter različne sadne deserte brez laktoze in nagovorili kupce, ki stavijo na izdelke s preprosto sestavo in “manjšim” vplivom na telo.

Sirarna Pustotnik je tradicionalno družinsko vodeno podjetje. Čeprav sta sirarna, ki skrbi za proizvodnjo končnih izdelkov, in kmetija, ki z vzrejo mlekaric skrbi za proizvodnjo surovine, torej mleka, pravno gledano ločeni, dejansko dihata kot eno. Le z nadzorom vseh proizvodnih korakov namreč uspejo ohranjati tradicionalno kakovost svojih izdelkov. A to ne pomeni, da ni prostora za sodobne pristope. Proizvodnja v sirarni se pospešeno digitalizira, kar povečuje učinkovitost in omogoča lažji nadzor kakovosti. Prav tako se pri komunikaciji in prodaji poslužujejo sodobnih kanalov, ki so nujni za uspešno promocijo, obveščanje in (spletno) prodajo.

Pustotniki tradicijo ohranjajo, spoštujejo in negujejo, a obenem razvijajo, nagrajujejo in jo uspešno združujejo s sodobnimi pristopi. Ker so uspešno povezali zgodbo kmetije in sirarne s pričakovanji sodobnega kupca, več kot zasluženo sodelujejo v projektu Štartaj Slovenija. Njihovi izdelki na policah trgovin SPAR Slovenija pa potrjujejo našo zavezo kakovosti in spodbujanju lokalnih pridelovalcev.

Mlečne izdelke brez laktoze Kmetije Pustotnik in ostale inovativne izdelke Štartaj Slovenija poiščite v trgovinah INTERSPAR in spletni trgovini SPAR Online ter z nakupom podprite slovensko podjetništvo in podeželje.