Od ideje do police s podjetniškima ekipama Zivabowl in BeLife
V 4. sezoni projekta Štartaj Slovenija smo spoznali dva inovativna izdelka, ki sta odprla novo kategorijo gaziranih pijač in uravnoteženih obrokov.
BeLife kombuča in hitro pripravljen uravnotežen obrok Zivabowl sta v vrhu prehranjevalnih trendov, kako pa podjetja temu prilagajata komunikacijsko strategijo? Z Živo Pogačnik in Mirzo Ljubijankićem smo govorili tudi o pojavnosti na družbenih omrežjih in podjetniških idejah, ki niso uspele. Zanimiv je tudi različen vidik o lastni proizvodnji, ki jo je Mirza Ljubijankić vzpostavil z BeLife, ter iskanja primerne zunanje proizvodnje, s katerim se je spoprijela Živa Pogačnik z Zivabowl izdelki.
Če iščete zagon, da svojo idejo pripeljete do police, si oglejte, si oglejte celoten pogovor, ki ga je moderirala Tina Štrubelj.