Napovedniki - 9. sezona
pred 6 urami
Mojca Makovec Haložan in Mitja Milič sta se na svojo poslovno pot podala z jasno vizijo, da poskrbita za lokalno skupnost. Želela sta ustvariti trajnosten izdelek, ki pripomore k čistejši okolici in socialno podjetje, ki pomaga ranljivim skupinam. Uspelo jima je oboje. Ustvarila sta znamko HUDO DOBRO, pod katero posamezniki s statusom invalida iz lokalnega sadja in iz presežkov sadja izdeluje okusne sadne trakce.
Spoznajte izdelke
HUDO DOBRO so sadni trakci, ki jih v Renkovcih, na Grofovi domačiji, ustvarjajo iz presežkov zrelega sadja. Sadni prigrizek v treh okusih, poteši željo po hitrem grižljaju in ponuja kakovostno sadno alternativo, ki vas napolni z energijo. Na voljo so sadni trakci z okusom jabolk, jagodičevja in banane.
Več o blagovni znamkiRazvijate izdelek, ki bo prepričal gledalce POP TV in navdušil naše kupce?