8 vprašanj z Valentino in Andrejem, ki stojita za znamko Heijus!
Veliko ljudi ne ve, da 7. sezona Štartaj Slovenija ni vajin prvi poskus prijave v projekt. Kako sta doživljala ta proces?
Pri obeh prijavah sva si seveda močno želela, da bi bila sprejeta. Čeprav sva bila prvič razočarana, sva sedaj prepričana, da je bilo tako bolje. Takrat še nisva bila pripravljena na tako velik korak in sedaj se tega zelo dobro zavedava.
Lahko opišeta, kako se je vajina znamka v tem obdobju spremenila?
V teh nekaj letih sva pridobila ogromno izkušenj in se veliko lažje spopadava z izzivi, ki jih prinaša podjetništvo. Najin izdelek pa je prav tako rasel skupaj z nama. Izpopolnjevala sva ga na podlagi novo pridobljenega znanja in izkušenj ter povratnih informacij s strani kupcev.
Znanje, ki ga pridobivata na svoji podjetniški poti, je neprecenljivo. Zagotovo pa bi se strinjala, da se največkrat na žalost stvari učimo iz neuspehov. Lahko delita, kaj je bila največja napaka, ki sta jo do sedaj storila?
Nalepke. Pri prejšnji embalaži sva imela na pokrovčkih nalepke, ki so se nama je na začetku zdele super ideja. Takoj, ko sva dobila večje naročilo pa sva ugotovila, kako zamudno je lepljenje. Zelo vesela sva, da sva spremenila embalažo, saj bi z nalepkami težko izpeljala tako veliko naročilo, kot je Sparovo.
Kaj je bila vajina najboljša poslovna poteza?
Najboljša poteza je bila zagotovo odločitev, da sok polnimo v standardne steklenice, ki so lažje dobavljive. Pred tem smo imeli steklenice, ki so bile zaščitene in težje dobavljive, trenutna energetska kriza pa ogroža proizvodnjo stekla, zato bi lahko hitro ostali brez embalaže za naše sokove.
Lahko bi rekli, da sta glede embalaže in optimizacije vajinega izdelka precej usklajena. Kako pa sta izbirala okuse svojih sokov?
Okuse sokov sva izbirala najprej po svoji presoji. Torej takšne, ki bi jih midva najraje pila. Na srečo, sva bila pri tem vedno zelo sinhrona (smeh). Očitno imava podoben okus! Kljub temu pa nimava enakega najljubšega okusa. Andrejev najljubši je kamilica, Valentinin pa limonska trava. Končni izbor je bil odvisen tudi od mnenja družine, prijateljev in znancev.
Velik del vajinega uspeha verjetno lahko pripišemo ljubezni do tega, kar počneta. Kaj vaju pri vajinem delu najbolj osrečuje?
Pri delu naju najbolj osrečuje to, da proizvajava kakovostne slovenske izdelke z dodano vrednostjo, nad katerimi je navdušenih veliko ljudi.
Že imata ideje za nove izdelke?
Seveda! Želiva si čimprej razviti nove okuse Heijusa. Trenutno so v razvoju že trije novi okusi. Upava, da nama jih uspe dokončati že do konca letošnjega leta.
Kakšen nasvet pa bi dala nekomu, ki je na začetku svoje podjetniške poti?
Da je pri poslu in prodaji treba biti res vztrajen. Uspeh se ne zgodi čez noč, potrebno je veliko trdega dela in vztrajnosti. Ne boj se neuspehov. Tudi ti so del učenja, s katerimi pridobimo veliko novih izkušenj, ki nam pomagajo v prihodnosti.