Čas je za 9. sezono Štartaj Slovenija!
Vsaka sezona projekta Štartaj Slovenija zahteva obsežne priprave, izbiro ustreznih kandidatov in inovativnih izdelkov, ki se bodo v naslednji sezoni predstavili na policah Štartaj Slovenija.
V 8. sezoni Štartaj Slovenija smo podprli slovensko podeželje in pridelovalce, naša podpora slovenskim kmetom pa se bo nadaljevala tudi v 9. sezoni, ki je že v pripravi.
Spodaj si preberite, kaj sta o svoji izkušnji povedala Tina Štrubelj, prva prejemnica naziva HIT PRODUKT 2016 in Dan Stajnar, prejemnik naziva HIT PRODUKT 2022:
“Sodelovanje v projektu Štartaj Slovenja je bila izjemna izkušnja, o kateri se rada pošalim, da je najboljši “schnellkurs“ podjetništva. Intenziteta dela teh šestih mesecev pa se obrestuje nato še leta. Z zmago in nazivom Hit produkt je blagovna znamka Nelipot pridobila prepoznavnost in marketinški push, ki ga drugače sigurno ne bi zmogla še vsaj desetletje ter tako pospešila rast podjetja.”
“Moja izkušnja v projektu Štartaj Slovenija je bila v celoti pozitivna. Kot sem že večkrat poudaril med samo oddajo, se mi zdi projekt izvrsten in verjetno edinstven v svetu, saj mladim podjetnikom takoj na začetku poti omogoči, da svojo idejo oz. v tej fazi že izdelek, predstavijo širši publiki preko uglednega/poznanega trgovca. Seveda pa samo možnost postavitve izdelkov za uspešen projekt ni dovolj, pri čemer ključno vlogo predstavlja celotna ekipa vseh treh sodelujočih podjetij, ki so kandidatom ves čas na voljo za pomoč in jim omogočijo, da se v času trajanja projekta zares lahko osredotočijo na tisto kar je najbolj pomembno – svoj izdelek.
Na mojo pot je naziv HIT PRODUKT močno vplival, saj nam je “preko noči” povečal prepoznavnost ter nam omogočil širitev tudi v vse ostale Spar poslovalnice, ki so bile ključne za dobro prodajo po končani sezoni.
Sama zmaga oz. širitev v večje število poslovalnic ter posledično dodatno povpraševanje tako fizičnih kupcev kot tudi podjetjij iz HoReCa panoge, nam je po dobrem letu delovanja že omogočila novo širitev proizvodnih prostorov ter zaposlovanje novih ljudi, kar je predstavljalo prvo večjo prelomnico za naše podjetje po njegovem nastanku.
Zame osebno pa je bil naziv ključen kot pokazatelj, da smo na pravi poti, da so ljudje zares začutili, da želimo z našimi pizzami narediti spremembo med zamrznjenimi produkti ter potrditev, da je produkt, ki smo si ga zamislili zares drugačen od tistih, ki ga izdelujejo veliko večji oz. bolj uveljavljeni proizvajalci.”
Ponosni smo, da projekt Štartaj Slovenija živi že skoraj 9. sezon, da smo v tem času podprli več kot 59 podjetniških ekip!
Še en dokaz, da sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse!