Podjetniki 6. sezone se preizkusijo v direktni prodaji
Skrivnosti prodaje 1 na 1
Direktna prodaja, s katero se naši podjetniki v večini spopadajo prvič, je ena najbolj zahtevnih oblik prodaje. Podjetnik mora s svojim nastopom pritegniti kupce v trgovini in jim v nekaj minutah izdelek predstaviti ter jih prepričati v nakup. S pravim pristopom lahko svojo prodajo znatno povečajo in celo ustvarijo pozitivno mnenje o svoji znamki.
“S prijaznim pristopom in predstavitvijo hrane sem prepričala kar nekaj lastnikov psov”, pravi Daša Korže iz podjetja Feedko.
“Kupci so navdušeni. Všeč jim je sporočilo pilinga, predvsem ženskam, saj se strinjajo, da se premalokrat postavimo na prvo mesto”, svojo izkušnjo opisujeta Nina in Tjaša iz Bossy Cafe.
Kupci, ki si vzamejo čas, izdelek tudi kupijo
Velik plus takšnega načina prodaje je tudi povratne informacije, ki jih podjetniki pridobijo od svojih strank. Skozi pogovor z njimi spoznavajo, kakšne pomisleke o izdelku imajo, kako jih nagovoriti, da pritegnejo njihovo pozornost, katere lastnosti izdelka so najbolj prepričljive in nenazadnje, kdo so tiste strake, ki se na koncu odločijo za nakup. S tem si lažje ustvarijo podrobno sliko svoje ciljne skupine in prilagodijo nadaljnjo komunikacijo.
“Velika vrednost promocij je to, da sva kupcem lahko predstavila, kaj sploh naš izdelek je, kako se ga uporablja, kakšen problem rešuje, zaradi česar je boljši od navadnih zobnih past in skomunicirala sva lahko tudi ceno izdelka. Ko se jim obrazloži vse naštete vidike, verjetnost za nakup eksponentno naraste.“, sta svoje izkušnje iz promocij opisala Jan in Domen, ustanovitelja Alternative+.
Tudi Martina in Jan iz podjetja Batasta sta nad prodajo 1 na 1 navdušena: “Odzivi kupcev so fenomenalni, do zdaj še nisva dobila negativnih povratnih informacij. Več kot polovica, ki si vzame čas in posluša, izdelek tudi kupi.”
Obiščite podjetnike 6.sezone na promocijah v trgovinah Interspar po vsej Sloveniji in jih spoznajte še v živo! Z veseljem vam bodo predstavili svoje poslovne ideje, z vami pokramljali o oddaji Štartaj, Slovenija! in morda celo podali kak podjetniški nasvet ali dva. Podprete pa jih lahko z nakupom njihovih izdelkov v trgovinah Interspar, izbranih trgovinah Spar in v spletni trgovini Spar Online.