Majhnost kot prednost: kako lako družinsko podjetje najde prostor med velikani?
Družinsko podjetje Stanonik se zaradi svoje majhnosti sooča z izzivi, a prav majhnost jim omogoča, da te izzive premagajo. Kakovost, zgodba in zaupanje pri prenekaterih kupcih še vedno premagajo nižjo ceno in prepoznavnost znamk.
Veliki industrijski proizvajalci so na trgu v neprimerljivo ugodnejšem položaju kot majhni, domači podjetniki. Izdelke proizvajajo v večjem obsegu, so zato stroškovno učinkovitejši, za seboj imajo dobro naoljen marketinški aparat. Surovine lahko zaradi obsežnih naročil kupujejo ceneje, izdelke izdelujejo v masovni proizvodnji in jih distribuirajo prek utečenih prodajnih poti. Njihova moč je v količini, standardizaciji in ceni – prav s temi pa pogosto učinkovito nagovorijo povprečne kupce.
Majhnost je lahko prednost
Zato morajo mali, lokalni pridelovalci za to da so na zasičenem trgu konkurenčni naravnost, povedano po domače, garati. Mesarstvo Stanonik, ki ga pri svojih rosnih 24 letih vodi prevzemnik Leon Stanonik se zahtevam trga kljub temu uspešno prilagaja.
Kupcem s svojimi izdelki ponuja zgodbo, kakovost in zaupanje. Prav to so tudi prednosti, ki jih ponuja manjše družinsko podjetje. Surovin ne kupujejo pri posrednikih, temveč živali vzredijo sami. Skrbno nadzirajo vsak korak – od krme do končnega izdelka. Ker imajo pridelavo in predelavo v svojih rokah, lahko zagotavljajo stalno kakovost, ki – navkljub višjemu cenovnemu razredu – ostaja eden ključnih kriterijev pri odločitvah številnih kupcev pa tudi podjetja SPAR Slovenija.
Majhnost, ki bi jo v industriji marsikdo razumel kot slabost, pri družinskem podjetju Mesarija Stanonik tako postane prednost. Majhnost pomeni tudi večjo agilnost in hitrejše prilagajanje ter eksperimentiranje z novimi produkti. Seveda pa Leon Stanonik kot mlad prevzemnik s svojo strojniško izobrazbo skrbi tudi za optimizacijo in modernizacijo proizvodnega procesa.
Mlajše generacije poganjajo razvoj
Leonu Stanoniku in ostalim malim, a inovativnim slovenskim podjetnikom pomembno podporo pri razvoju in nadgradnji poslovanja nudi SPAR Slovenija. S projektom Štartaj Slovenija jim omogoča vstop na trgovske police in širši domači trg. Prodaja v trgovinah INTERSPAR in spletni trgovini SPAR Online pomeni priložnost za rast, a hkrati tudi potrditev, da lahko kakovosten lokalni izdelek, kljub majhnost proizvodnega obrata, najde svoje mesto tudi v večjih prodajnih sistemih.
Male inovativne slovenske podjetnike lahko z nakupom izdelkov Štartaj Slovenija podprete tudi vi. Poiščite jih v trgovinah INTERSPAR in spletni trgovini SPAR Online.