8 nasvetov za uspešno promocijo v živo
Ali obstaja recept za uspešno promocijo?
Na kratko, univerzalnega recepta ni. Pomaga pa, če se držite nekaj osnovnih pravil, ki bodo pripomogli k uspešnosti vaše promocije. “V trgovini bodi zgodaj zjutraj, ko se odpre ali pozno popoldan. Cel teden obiskuj enako lokacijo, saj boš v tistih nekaj dneh izdelek predstavil večini kupcev, ki zahajajo v točno to nakupovalno središče”, svetuje Dan Strajnar iz znamke Pausa Pizza. Valentina in Andrej iz Heijusa sta kot osnovno navodilo izpostavila: “Vedno imej s seboj nekaj za poskusiti ali pokazati. Na promocijo pridi spočit in dobre volje.”
Kako pristopiti?
Direktna prodaja, s katero se naši podjetniki v večini spopadajo prvič, je ena najbolj zahtevnih oblik prodaje. Podjetnik mora s svojim nastopom pritegniti kupce v trgovini in jim v nekaj minutah izdelek predstaviti ter jih prepričati v nakup. S pravim pristopom lahko svojo prodajo znatno povečajo in ustvarijo pozitivno mnenje o svoji znamki.
“Ne stoj za pultom in ljudi nagovarjaj od daleč. Prijazno lahko pristopiš tudi do nekoga, ki si v bližini ogleduje drug izdelek. Na ta način lahko sam/-a izbereš stranke”, je svetovala Petja Škufca iz Claritece in dodala: “Vnaprej si pripravi nekaj scenarijev, ki jih boš prilagodil/-a stranki, ki jo nagovarjaš.”
Zelo pomembna je tudi prezetacija tvojega izdelka in način, kako ga predstavljaš. “Vedno imej nekaj konkretnega, kar kupcu lahko pokažeš oz. ponudiš za preizkus. Kupce z lahkoto pritegneš, če se na stojnici nekaj dogaja. V najinem primeru se je izvrstno obnesla peka v airfryerju”, sta svojo izkušnjo opisala Klemen in Špela iz Love2Bake.
Vztrajnost je ključ!
Podjetniki se pri direktni prodaji srečujejo s številnimi nepričakovanimi situacijami in izzivi. “Pričakuj neodzivnost, nenavadne kupce in nevljudne odgovore, a tega si ne jemlji k srcu. Še naprej vztrajaj. Če od 100 kupcev slišiš “Ne, hvala”, bo 101. tisti, ki mu lahko s svojim izdelkom življenje spremeniš na bolje,” pravi Luka Trekman iz Nutralux.
Jure Čuk iz Chicatelle dodaja: “Tam si zato, da prodajaš, zato bodi direkten. Če boš samo klepetal/-a, ljudje ne bodo vedeli, kako jim tvoj izdelek lahko izboljša življenje in ga posledično ne bodo kupili.”
Poiščite izdelke Štartaj Slovenija v trgovinah Interspar in v spletni trgovini SPAR Online ter podprite mlade slovenske podjetnike.